Кошик
2496 відгуків
Безкоштовна доставка в точки видачі ROZETKA! Терміни доставки

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи зараз неробочий час або вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

Інтернет магазин Klever-Shop
Фільтри
Ціна
Діагональ екрану
Наявність
Модель
Особливість кольору
Вид
Форм-фактор
Призначення
Колір
Тип
Матеріал
Країна виробник
Виробник
Відтінок кольору
Контакти
Інтернет магазин Klever-ShopОксана
г. Днепр, пр. Александра Поля, 46, Дніпро, Україна
+380 (68) 401-00-59
Київстар
+380 (95) 642-31-00
Vodafone
+380 (63) 688-90-36
Life (telegram, signal)
+380636889036+380931598662
  • Signal+380636889036
Мапа

Чохли, захисні скла і плівки

ПИТАННЯ ПОВ'ЯЗАНІ З ЗАХИСНИМИ СТЕКЛАМИ

Звертаємо Вашу увагу на те,  що розміри скла і непроклеенние області не є браком і не є причиною для повернення скла або грошей. Претензії пов'язані з подібними випадками продавцем не розглядаються.

Звертаємо також Вашу увагу на той факт, що продавець не несе ніякої відповідальності за результати поклейки захисного скла, оскільки на цей процес можуть впливати безліч зовнішніх чинників на які продавець не в силах вплинути, а саме:

1.     кваліфікація людини проводить поклейку;

2.     недотримання правил поклейки захисного скла;

3.     стан приміщення, в якому виготовляють поклейку (запиленість і т. п.);

4.     стан поверхні скла смартфона (наявність тріщин, відколів й інших ушкоджень, тощо);

5.     повторної спроби наклейки захисного скла  після невдалої першої спроби.

УМОВИ ОБМІНУ ТОВАРУ АБО ПОВЕРНЕННЯ ГРОШЕЙ.

Всі наші товари перед відправкою проходять перевірку на цілісність і комплектацію. 

 При замовленні товарів Новою поштою післяплатою (оплата при отриманні) покупець повинен оглянути товар у відділенні Нової пошти. Якщо в ході перевірки буде виявлений брак, поломка або невідповідність замовленому, то цей факт повинен бути зафіксований на пошті (складається акт). У цьому випадку товар буде замінений або покупцеві повертаються гроші (за домовленістю). Якщо пошкодження або брак товару не зафіксований у відділенні Нової пошти, товар обміну чи поверненню не підлягає.

При замовленні товарів з передоплатою, покупцям необхідно перевірити отриманий товар на пошті, і у разі пошкодження товару під час доставки або невідповідності товару замовленого, зробити фото прямо у відділенні пошти. Після цього необхідно надати ці фото продавцеві будь-яким зручним способом для вирішення питання.

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ.

Покупець, у відповідності з законом про права споживача, може повернути товар протягом 14 днів після покупки без пояснення причин. Вартість зворотної доставки повністю оплачує покупець. Гарантія не поширюється на товари, які були пошкоджені покупцем в процесі використання. Гарантія також не поширюється на захисні скла, з яких була знята захисна плівка.

Інтернет-магазин не несе і ні за яких обставин не може нести ніякої матеріальної відповідальності, що виходить за рамки сум, отриманих від Покупців в якості оплати за товар.

Залишаючи у нас замовлення на якийсь товар, покупець погоджується з тим, що ознайомлений з усієї наведеною вище інформацією.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner