Кошик
2496 відгуків
Безкоштовна доставка в точки видачі ROZETKA! Терміни доставки

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи зараз неробочий час або вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

Інтернет магазин Klever-Shop
Контакти
Інтернет магазин Klever-ShopОксана
г. Днепр, пр. Александра Поля, 46, Дніпро, Україна
+380 (68) 401-00-59
Київстар
+380 (95) 642-31-00
Vodafone
+380 (63) 688-90-36
Life (telegram, signal)
+380636889036+380931598662
  • Signal+380636889036
Мапа

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Магазини RozetkaМінімальна сума замовлення для безкоштовної доставки в точки видачі Rozetka складає 215 грн. Товари замовлені під час вихідних днів (субота, неділя) або свята будуть відправлені в перший робочий день. Терміни доставки складають 3-7 робочих днів і залежать від служби доставки Rozetka Delivery. Після надходження замовлення до точки видачі Rozetka вам буде надіслано SMS або повідомлення Viber (від точки видачі). Увага! Не замовляйте товар у точці видачі Rozetka якщо він потрібен на "вчора" чи "завтра"! Товар зберігається в точці видачі Rozetka 5-10 днів (в залежності від типу відділення). Якщо за цей період покупець не забере своє замовлення, воно повернеться продавцеві автоматично. Товар повинен бути перевірений у точці видачі Rozetka на відповідність замовленому, відсутність браку та пошкоджень. Якщо товар не був перевірен у точці видачі Rozetka магазин не гарантує розгляд будь-яких претензій до товару. Замовляючи доставку до точки видачі Rozetka, покупець погоджується з умовами оплати та доставки.
  • Нова ПоштаВідправка Новою Поштою в будні дні здійснюється 1 раз в день (крім вихідних та святкових днів) з 17 до 18 години вечора. Після відправки товару протягом декількох годин вам буде відправлено номеро товарно-транспортної накладної (ТТН) у Viber або на E-Mail. День в день відправляються замовлення на аксесуари для смартфонів та гаджетів, які були підтверджені / оплачені до 14 години. Також звертаємо Вашу увагу на те, що покупець повністю оплачує упаковку крихких (захисні скла і т.п.) товарів. При замовленні товарів післяплатою (оплата при отриманні) або по передоплаті покупець повинен перевірити товар у відділенні пошти в присутності працівника служби видачі. Якщо в ході перевірки буде виявлено брак, поломка або невідповідність замовленому, то даний факт повинен бути зафіксований на пошті (складається акт) і сфотографований. Фото акта і фото товару відправляються продавцю. У цьому випадку товар буде замінений або покупцеві будуть повернуті гроші (за домовленістю). Якщо пошкодження або брак товару не зафіксовано в відділенні пошти, товар обміну або поверненню не підлягає. Товар зберігається в відділенні пошти 5 днів. Якщо посилка не була забрана в перебігу 5 днів, товар автоматично повертається продавцю. Для повторного відправлення товару, покупцеві необхідно відшкодувати вартість доставки товару в обидві сторони. Замовляючи доставку службою доставки Нова пошта, покупець погоджується з умовами оплати і доставки.
  • УкрпоштаВідправлення здійснюється 3 рази в тиждень, близько 18 години: понеділок, середа, п'ятниця. Вартість доставки покупець сплачує у відділенні Укрпошти при отриманні замовлення. Також звертаємо Вашу увагу на те, що покупець повністю оплачує упаковку крихких (захисні скла, чохли накладки) товарів. Доставка у пересувне відділення поштового зв'язку (ПВПЗ) здійснюються виключно по 100% передоплаті! Тарифи Укрпошти можна подивитися на сайті http://ukrposhta.ua/ru/ukrposhta-standart Всі наші товари перед відправкою проходять перевірку на цілісність і комплектацію. При замовленні товарів післяплатою (оплата при отриманні) або по передоплаті покупець повинен перевірити товар у відділенні пошти в присутності працівника служби видачі. Якщо в ході перевірки буде виявлено брак, поломка або невідповідність замовленому, то даний факт повинен бути зафіксований на пошті (складається акт) і сфотографований. Фото акта і фото товару відправляються продавцю. У цьому випадку товар буде замінений або покупцеві будуть повернуті гроші (за домовленістю). Якщо пошкодження або брак товару не зафіксовано в відділенні пошти, товар обміну або поверненню не підлягає. Товар зберігається в відділенні пошти 5 днів. Якщо посилка не була забрана в перебігу 5 днів, товар автоматично повертається продавцю. Для повторного відправлення товару, покупцеві необхідно відшкодувати вартість доставки товару в обидві сторони. Замовляючи доставку Укрпоштою, покупець погоджується з умовами оплати і доставки.

Способи оплати

  • Пром-оплатаПокупець оплачує за доставку замовлення при отриманні згідно з тарифами перевізника. Товар зберігається на складі 5 днів, після чого автоматично відправляється назад продавцеві. Якщо покупець не з'явився за товаром, повернення грошей покупцеві буде ініційовано продавцем тільки після отримання товару назад. Звертаємо вашу увагу на те, що покупець повністю оплачує упаковку крихких товарів, таких як чохли для смартфонів, захисні скла, картини за номерами та інші крихкі аксесуари. При отриманні замовлення, покупець повинен перевірити товар, в присутності працівника служби доставки, на наявність пошкоджень і відповідність замовленому. У разі виявлення браку або невідповідності замовленному покупець, за допомогою працівника служби доставки, повинен скласти відповідний акт та надіслати його копію продавцю. У цьому випадку покупцеві будуть повернуті гроші або товар буде замінено. В іншому випадку ніякі претензії магазином не розглядаються. Увага! Магазин не надсилає замовлення Пром-оплатою до пересувних відділень поштового зв'язку (ПВПЗ) Укрпошти. Доставка у ПВПЗ здійснюються лише за 100% передоплатою на Р/Р.
  • ПісляплатаІнтернет магазин залишає за собою право відмовити покупцеві в оплаті товару післяплатою без пояснення причин. Нова пошта У відділенні Нової пошти покупець оплачує доставку замовлення згідно з тарифами перевізника + послуги післяплати (20 грн + 2% від вартості товару). Товар зберігається в відділенні Нової пошти 5 днів. Після цього товар буде відправлений назад продавцеві. Повторна відправка в цьому випадку можлива тільки після відшкодування покупцем вартості доставки в дві сторони. Rozetka Delivery У ТВ Rozetka покупець сплачує послуги післяплати (15 грн. + 1,5% від вартості товару). Замовлення зберігається в точці видачі 5-10 днів (в залежності від відділення). Звертаємо вашу увагу на те, що покупець повністю оплачує упаковку крихких товарів, таких як чохли для смартфонів, захисні скла, картини за номерами та інші крихкі аксесуари. Покупець повинен перевірити товар у відділенні пошти в присутності працівника служби видачі. Якщо в ході перевірки буде виявлено брак, поломка або невідповідність замовленому, то даний факт повинен бути зафіксований на пошті (складається акт) і сфотографований. Фото акта і фото товару відправляються продавцю. У цьому випадку товар буде замінений або покупцеві будуть повернуті гроші (за домовленістю). Якщо пошкодження або брак товару не зафіксовано в відділенні пошти, товар обміну або поверненню не підлягає.
  • Оплата на рахунокОплата на розрахунковий рахунок Приват Банку Рахунок / IBAN: UA413052990000026004050022327 ІПН / ЄДРПОУ: 2957911509 Отримувач: ФОП Бондар Оксана Анатоліївна Призначення платежу: НОМЕР замовленя. Після оплати необхідно будь-яким способом (по телефону (у робочий час), e-mail, viber) зв'язатися з продавцем, повідомити про оплату. Увага! Товар буде відправлений після надходження грошей на Р/Р. При оплаті з картки іншого банку, через системи Portmone, Robokassa, SendMoney, через сторонні термінали, платіж може йти до 3-х банківських днів! Ніякі претензії, пов'язані з несвоєчасною відправкою, в разі відсутності повідомлення від покупця, відсутності номера замовлення в призначені платежу або тривалого надходження коштів на Р/Р, інтернет-магазин не розглядає.
  • Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPayПокупець оплачує доставку замовлення згідно з тарифами перевізника. Товар зберігається в відділенні Нової пошти 5 днів. Після цього товар автоматично відправляється назад продавцеві. Повторна відправка товару покупцеві в цьому випадку можлива тільки після відшкодування покупцем вартості доставки в обидві сторони. Також можливе повернення грошей покупцеві на карту за вирахуванням вартості доставки в обидві сторони. При отриманні замовлення, покупець повинен перевірити товар, в присутності працівника служби доставки, на наявність пошкоджень і відповідність замовленому. У разі виявлення браку або невідповідності замовленному покупець, за допомогою працівника служби доставки, повинен скласти відповідний акт та надіслати його копію продавцю. У цьому випадку покупцеві будуть повернуті гроші або товар буде замінено. В іншому випадку ніякі претензії магазином не розглядаються.
  • Оплата на розрахунковий рахунок МонобанкуРахунок / IBAN: UA583220010000026003320003886 ІПН / ЄДРПОУ: 2957911509 Отримувач: ФОП Бондар Оксана Анатоліївна Призначення платежу: НОМЕР замовлення Після оплати необхідно будь-яким способом (по телефону, e-mail, viber) зв'язатися з продавцем, повідомити про оплату. Зверніть увагу! Товар буде відправлений після надходження грошей на Р/Р. При оплаті з картки іншого банку, через системи Portmone, Robokassa, SendMoney, через сторонні термінали, платіж може йти до 3-х банківських днів! Ніякі претензії, пов'язані з несвоєчасною відправкою, в разі відсутності повідомлення від покупця, відсутності номера замовлення в призначені платежу або тривалого надходження коштів на Р/Р, інтернет-магазин не розглядає. При отриманні замовлення, покупець повинен перевірити товар, в присутності працівника служби доставки, на наявність пошкоджень і відповідність замовленому. У разі виявлення браку або невідповідності замовленному покупець, за допомогою працівника служби доставки, повинен скласти відповідний акт та надіслати його копію продавцю. У цьому випадку покупцеві будуть повернуті гроші або товар буде замінено. В іншому випадку ніякі претензії магазином не розглядаються. Покупець оплачує доставку замовлення у поштовому відділенні згідно з тарифами перевізника. Покупець повністю оплачує упаковку крихких товарів, таких як чохли для смартфонів, картини за номерами, захисні стекла та інші крихкі аксесуари.

Гарантія:

Компания осуществляет возврат и обмен этого товара в соответствии с требованиями законодательства.
Возврат возможен в течение 14 дней после получения (для товаров надлежащего качества).
Обратная доставка товаров осуществляется за счет покупателя.
Гарантия не распространяется на товары, которые были повреждены покупателем в процессе использования. Гарантия также не распространяется на защитные стекла, с которых была снята защитная пленка или которые были отклеены от транспортировочной плашки. Интернет-магазин не рассматривает претензии связанные с поклейкой защитных стекол без предоставления чека и официального заключения сервисного центра в котором проводилась поклейка.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner