Кошик
2497 відгуків
Безкоштовна доставка в точки видачі ROZETKA! Терміни доставки

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи зараз неробочий час або вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

Інтернет магазин Klever-Shop
Контакти
Інтернет магазин Klever-ShopОксана
г. Днепр, пр. Александра Поля, 46, Дніпро, Україна
+380 (68) 401-00-59
Київстар
+380 (95) 642-31-00
Vodafone
+380 (63) 688-90-36
Life (telegram, signal)
+380636889036+380931598662
  • Signal+380636889036
Мапа

Договір публічної оферти

ДОГОВІР ОФЕРТИ


1. Загальні положення

1.1. Справжня оферта, згідно зі ст. 633 Цивільного кодексу України, є офіційною пропозицією магазину «Klever-shop», далі за текстом «Продавець», укласти Договір купівлі-продажу і доставки товарів дистанційним способом, тобто через інтернет-магазин, далі по тексту «Договір», і розміщує Публічну оферту (пропозиція) на офіційному інтернет-сайті Продавця https://klever-shop.com.ua/ (далі «Інтернет-сайт»).

1.2. Згідно ст. 638 Цивільного кодексу України, моментом повного і безумовного прийняття Покупцем пропозиції Продавця (Акцептом) укласти договір купівлі-продажу і доставки товарів, вважається факт оформлення і підтвердження Покупцем Замовлення на умовах цього Договору, у рядки та за цінами, вказаними на Інтернет-сайті Продавця.

2. Поняття і визначення

2.1. У цій оферті, якщо контекст не вимагає іншого, наведені нижче терміни мають таке значення:

    Акцепт - повне й беззастережне прийняття Покупцем Публічної оферти, яке здійснюється в порядку, передбаченому даної Публічної офертою;
    Інтернет-магазин - сайт Продавця, створений для укладення договорів роздрібної купівлі-продажу і доставки товару на підставі ознайомлення Покупця із запропонованим Продавцем описом Товару в тексті і на фотографіях, за допомогою мережі інтернет, що виключає можливість безпосереднього ознайомлення Покупця з Товаром, то є дистанційним способом продаж Товару.
    Товар - Захисні скла, плівки та чохли для смартфонів і планшетів, аксесуари для смартфонів, телефонів, навушників і інших електронних пристроїв, автотовари, товари для спорту, туризму, розваг і активного відпочинку, розміщені у відповідних групах (сторінках) Інтернет-магазину з описом, а так само зазначенням коду товару, ціни і статусу "наявності";
    Продавець - компанія (ФОП), що реалізує товари, представлені в Інтернет-магазині.
    Покупець - фізична особа, що уклала з Продавцем Договір на умовах, викладених нижче.
    Менеджер - фізична особа для комунікації (спілкування) з Покупцем за допомогою будь-яких засобів зв'язку (Телефон, Чат, Пошта, Viber, і ін.), що представляє інтереси Продавця і розбирається у всіх представлених Товари в Інтернет-магазині.
    Робочий графік - інформація про дні та години роботи Менеджерів по комунікації з Покупцями, розміщена на спеціально відведеній для цього сторінці Інтернет-магазину.
    Кошик - онлайн-форма, частина Інтернет-магазину, яка відповідає за відстеження в реальному часі обраних Покупцем необхідних йому Товарів з відображенням їх ціни, їх кількості та загальної вартості обраних Товарів.
    Замовлення - підтверджений Покупцем вибір всіх Товарів що знаходяться в Кошику (або обраних іншим способом комунікації з Продавцем), із зазначенням загальної вартості обраних Товарів, способом їх оплати, способу відправки, а так само з зазначенням адреси доставки обраних Товарів Покупцеві.
    Відправник - фізична особа (представник Продавця), що займається відправкою Замовлень Покупцям, використовуючи для цього різні транспортні компанії (служби доставки).

3. Предмет Договору

3.1. Продавець зобов'язується передати у власність Покупця Товар, а Покупець зобов'язується оплатити і прийняти Товар на умовах даного Договору.

3.2. Цей Договір регулює купівлю-продажу товарів в Інтернет-магазині, у тому числі:
- добровільний вибір Покупцем будь-яких Товарів в Інтернет-магазині;
- самостійне оформлення Покупцем Замовлення в Інтернет-магазині;
- оплата Покупцем Замовлення, оформленого в Інтернет-магазині;
- обробка і доставка Замовлення Покупцю у власність на умовах цього Договору.

4. Порядок оформлення Замовлення і укладення Договору

4.1. У Покупця є можливість самостійно і в будь-який час оформляти Замовлення в Інтернет-магазині через Кошик.

4.2. Після надходження замовлення Менеджер Інтернет-магазину (згідно Робочого графіка і в порядку живої черги) зв'язку язується з Покупцем для уточнення всіх даних Замовлення, а також отримання підтвердження про адресою відправки і спосібі оплати Замовлення. Менеджер залишає за собою право не зв'язку язуватися з Покупцем, якщо Покупець підтвердив Замовлення іншим способом (наприклад, відправленим повідомленням, коментарем до Замовлення, або іншим способом).

4.3. У Покупця є також можливість в Робочий графік Інтернет-магазину зв'язку язатися і оформити Замовлення за допомогою телефонного дзвінка (або іншим способом комунікації з Менеджером по зазначеним на сайті Продавця телефонними номерами або іншим способом зв'язку, опублікованому на сторінках Інтернет-магазину. У цьому випадку Менеджер залишає за собою право відмовити Покупцю в оплаті післяплатою.

4.4. Як за умови оформлення Покупцем Замовлення у Продавця самостійно (заповнення онлайн-форми Кошик), так і при оформленні Замовлення через Менеджера (по телефону, пошту, чат, повідомлення і ін.), Менеджер завжди спілкується з Покупцем по телефону (або через електронну переписку ) для обговорення деталей Замовлення і його підтвердження, при цьому Покупець розглядається як особа, яка вступила з Продавцем у договірні відносини.

4.5. Бронювання Товару на певний період можливо при дотриманні наступних умов:

  • Покупець вибрав Товар і вказав Менеджеру свої дані: ПІБ та телефон для зв'язку;
  • За замовчуванням Товар бронюється на строк не більше ніж на 3 дні;
  • Покупець може продовжити термін бронювання, повідомивши про це Менеджеру та внісши передоплату за Товар у розмірі 20 відсотків вартості Товару. Загальний термін бронювання Товару не може перевищувати 7 днів.

При недотриманні умов бронювання, Продавець має повне право зняти Товар з броні для подальшого його продаж.

4.6. Будь-яка з підтверджуючих відповідей Покупця: в Чаті, повідомленнях, Коментарях до замовлення, Вайбере, Інстаграмі, Фейсбуці, листом на пошту або відповідь що пролунала у телефонній розмові з Менеджером, про остаточне підтвердження адреси відправки Замовлення, а так само способу підтвердження оплати Замовлення, згідно зі ст. 640 ч. 1 Цивільного Кодексу України - є підписанням Покупцем даного Договору, а так само повною згодою Покупця з умовами даного Договору і обов'обов'язками до його виконання (ст. 642 Цивільного Кодексу України).

4.7. Для поліпшення якості обслуговування все листування з Покупцем зберігається, а телефонні розмови можуть бути записані.

4.8. Менеджер залишає за собою право відмовити Покупцю у виборі форми оплати "Післяплата" в наступних випадках:

  • Замовлення не оформлено через Кошик, а зроблено по телефону, через соціальні мережі, viber, чат або іншими способами;
  • Покупець, який оформивши Замовлення, має негативні відгуки про ті що він не забравши товар відправлений післяплатою або інші негативні відгуки;
  • У Менеджера виникають сумніви щодо правильності дій або бажань Покупця. Наприклад, покупець не знає модель свого смартфона, у покупця є сумніви щодо купівлі або покупець хоче придбати товар який свідомо йому не підходить і т. п.

5. Порядок оплати, вартість і доставка Замовлення

5.1. Умови доставки та оплати докладно описані на сайті Продавця в розділі "Умови доставки і оплати" (https://klever-shop.com.ua/delivery_info). Покупець може вибрати якою транспортною компанією йому зручно отримати свій Замовлення, а так само вибрати зручну форму оплати Замовлення: на банківську карту, на розрахунковий рахунок або післяплатою.

5.2. При виборі Покупцем способу оплати Замовлення "оплата на карту", - Менеджер виставляє Покупцю рахунок і відправляє відповідну SMS з реквізитами та сумою до оплати на телефон Покупця. Покупець оплачує Замовлення за допомогою будь-якого сервісу: Оплата у відділеннях банку, через інтернет-банкінг Приват24, термінал самообслуговування, та ін.

5.3. Покупець зобов'язаннями язаний повідомити Менеджеру дату і час оплати свого Замовлення: або дзвінком, або повідомленням в Viber, чи короткої SMS на будь-який з телефонів Продавця.

5.4. Якщо виставлений Менеджером рахунок не оплачений Покупцем протягом трьох календарних днів, Замовлення є непідтвердженими, а Товар із Замовлення знімається з броні і повертається на склад для подальшої реалізації.

5.5. Після підтвердження отримання платежу Покупця у виписці з Банку, Замовлення готується на відправку Покупцеві. Після прибуття Замовлення (посилки), Покупець при отриманні через пункт видачі посилок, оплачує транспортній компанії послуги з пересилання вантажів згідно встановлених тарифів компанії-перевізника, та пакування крихких Товарів. Якщо Замовлення не забрали в установлений термін безкоштовного зберігання посилок, транспортна компанія буде нараховувати плату за зберігання посилки, яку необхідно буде так само оплатити Замовнику при отриманні (згідно з тарифами транспортної компанії).

5.6. При відправці посилок з «післяплатою» Покупець оплачує в пункті видачі:
 

  • Вартість замовлення
  • Вартість пересилання (за тарифами транспортної компанії)
  • Вартість упаковки крихкого товару
  • Послугу переказу грошей на адресу Відправника (за тарифами транспортної компанії)
  • При тривалому зберіганні посилки - плату за її тривале зберігання (за тарифами транспортної компанії)

5.7. Термін безкоштовного зберігання посилки в транспортних компаніях становить 5 (п'ять) робочих днів з дня її прибуття.

5.8. Оплата Замовлення за допомогою «післяплати» має надійти протягом п'яти календарних днів з дня прибуття посилки у відділення транспортної компанії, зазначеним Покупцем. Після закінчення цього терміну (або при відмові Покупця від отримання Замовлення) посилка повертається Відправником, а Покупець зобов'язання язаний у триденний термін сплатити вартість транспортних витрат за транспортування посилки в обидва кінці на рахунок підприємства або банківську карту Інтернет-магазину «Klever-Shop» (приблизно від 80-96 грн., а так само, при необхідності, компенсувати плату за зберігання посилки на складі компанії-перевізника, якщо вона зберігалася там більш 5-ти робочих днів). У разі ненадходження фінансової компенсації транспортних витрат, на Покупця складається адміністративний позов про порушення умов даного Договору і Покупець несе повну юридичну відповідальність за невиконання умов даного Договором-продаж, згідно зі ст. 638ч.2, 642, 698, 655, 656, 692, 706, 712 Цивільного Кодексу України.    

6. Терміни та умови поставки Замовлення

6.1. Доставка Замовлення здійснюється силами Продавця (Відправником) за допомогою транспортної компанії на адресу і згідно з даними, зазначених Покупцем при оформленні Замовлення.

6.2. У разі неможливості з боку Покупця отримати товар до граничної даті зберігання в транспортній компанії, Замовлення буде автоматично повернено Продавцю (Відправникові). У разі післяплати Замовлення анулюється, а Продавець залишає за собою право надавати оформлення подальших Замовлень цьому Покупцеві тільки після передоплати на карту, виключаючи післяплату. У разі оплати нового Замовлення на карту, Покупцеві надається повторна відправлення Замовлення після компенсації Продавцю вартості транспортних витрат попереднього Замовлення. Щодо компенсації вартості і способу її відшкодування Покупець буде проінформований в телефонному режимі.

6.3. У разі повторного неотримання товару Покупцем, з причин, не залежних від Продавця, замовлення анулюється і підлягає повторному оформлення на сайті Продавця. При цьому 100% передплата, здійснена Покупцем, повертається на умовах, визначених у п. 9.8. справжньої угоди.    

6.4. У разі післяплати Покупцеві може бути відправлено інше Замовлення цім же способом оплати тільки після отримання ним попереднього Замовлення. Якщо Покупець здійснить Замовлення, коли попереднє ще не було отримане ним, то новому Замовленню буде присвоєно статус "прийняте", але воно не буде відправлене. Покупець буде повідомлений про це.

7. Права та обов'язки сторін

7.1. Продавець зобов'язаннями язаний:

 

  • виконувати умови цього Договору;
  • виконувати Замовлення Покупця в разі здійснення оплати від останнього або за умовами відправлення посилок з післяплатою;
  • передати Покупцю товар відповідно до подібного зразка в Інтернет-магазині, оформленим замовленням та умовами цього Договору.
  • перевірити якісні та кількісні характеристики товару під час його упаковки на складі Продавця згідно Замовлення Покупця.


7.2. Продавець має право:

  • з метою поліпшення якості обслуговування телефонні розмови з Покупцем можуть бути записані.
  • в односторонньому порядку припинити надання послуг за цим Договором у разі порушення Покупцем умов цього Договору.

7.3. Покупець зобов'язаннями язаний:
 

  • при обраному платежі за Замовлення "На карту" - своєчасно оплатити вартість подібного товару Продавцю і своєчасно отримати посилку, сплативши при цьому транспортної компанії вартість всіх транспортних витрат та вартість упаковки крихких товарів, відповідно до тарифів компанії-перевізника;
  • при обраному платежі за Замовлення "Післяплата" - своєчасно отримати посилку, сплативши при цьому транспортної компанії вартість самого Замовлення, вартість упаковки крихкого товару, а також всі транспортні витрати, відповідно до тарифів компанії-перевізника;
  • самостійно відстежувати транспортування Замовлення транспортною компанією за допомогою номери товаро-транспортної накладної (ТТН), наданого Продавцем за допомогою SMS-повідомлення, або повідомленням в Viber, також номер ТТН вказано у особистому кабінеті Покупця на порталі prom.ua;
  • еревірити наявність, цілістність та відповідність замовленному для всього товару в посилці у відділенні транспортної компанії в присутності представника цієї транспортної компанії (або кур'єра).

7.4. Покупець має право:
 

  • оформити замовлення в Інтернет-магазині;
  • обміняти або повернути Товар належної якості протягом 14 днів, згідно зі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», сплативши при цьому всі транспортні витрати за свій рахунок;
  • вимагати від Продавця виконання умов цього Договору.

8. Відповідальність сторін

8.1. Сторони несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання умов цього Договору в порядку, передбаченому цим Договором та чинним законодавством України.

 

8.2. Продавець не несе відповідальності за:
 

  • змінений виробником зовнішній вигляд Товару;
  • за незначну невідповідність кольорової гами товару, що може відрізнятися від оригіналу товару виключно через різний ступінь передачі кольору дисплеями цифрових гаджетів, моніторів персональних комп'ютерній ютерів, інших пристроїв відображення інформації;
  • за зміст і правдивість інформації, наданої Покупцем при оформленні Замовлення;
  • за затримку і перебої в наданні послуг (обробки замовлення та доставки товару), які відбуваються з причин, що знаходяться поза сферою його контролю;
  • за протиправні незаконні дії, здійснені Покупцем за допомогою даного доступу до мережі Інтернет;
  • за передачу Покупцем своїх мережевих ідентифікаторів - IP, MAC-адреси, логіна і пароля третім особам;
  • за терміни перевезення Замовлення транспортною компанією;
  • за стан Товару після передачі його транспортній компанії.

8.3. Покупець, використовуючи наданий йому доступ до мережі Інтернет, самостійно несе відповідальність за шкоду, заподіяну його діями (особисто, навіть якщо під його логіном знаходилася інша особа) особам або їх майну, юридичним особам, державі чи моральним принципам.

8.4. У разі настання обставин непереборної сили, сторони звільняються від виконання умов цього Договору. Під обставинами непереборної сили для цілей цього договору розуміються події, що мають надзвичайний, непередбачений характер, які виключають або об'єднання єктивно заважають виконанню цього Договору, настання яких Сторони не могли передбачити і запобігти розумними способами.

8.5. Сторони прикладають максимум зусиль для вирішення будь-яких розбіжностей виключно шляхом переговорів.

 

9. Інші умови

9.1. Інтернет-магазин залишає за собою право в односторонньому порядку вносити зміни до цього Договору за умови попередньої публікації його на сайті https://klever-shop.com.ua/

9.2. Інтернет-магазин створений для організації дистанційного способу продаж товарів через Інтернет.

9.3. Покупець несе відповідальність за достовірність інформації, зазначеної при оформленні замовлення інформації. При цьому, при здійсненні акцепту (оформленні та підтвердженні Замовлення) Покупець надає Продавцю свою беззастережну згоду на збір, обробку, зберігання, використання своїх персональних даних, в розумінні ЗУ «Про захист персональних даних».

9.4. Оплата Покупцем оформленого в Інтернет-магазині замовлення означає повну згоду Покупця з умовами договору купівлі-продажу (публічної оферти) і є фактичною датою укладення Договору купівлі-продажу між Покупцем і Продавцем.

9.5. Використання ресурсу Інтернет-магазину для попереднього перегляду товару, а також для оформлення замовлення для Покупця є безкоштовним.

9.6. Інтернет-магазин в односторонньому порядку, з метою поліпшення якості обслуговування, залишає за собою право записувати телефонні розмови з Покупцем при необхідності.

9.7. Інформація, яка надана Покупцем, є конфіденційною. Інтернет-магазин використовує інформацію про Покупця виключно в цілях обробки замовлення: для зв'язку з Покупцем, для відправлення повідомлень Покупцеві (електронна пошта, SMS, Viber), для оформлення транспортних накладних при відправленні Замовлення, для здійснення взаєморозрахунків.

9.8. Повернення грошових коштів за товар, який не був доставлений з будь-яких причин, проводиться виключно на підставі письмової заяви Покупця, на картковий рахунок Покупця зазначений ним у Заяві про повернення грошових коштів, протягом 7-ми банківських днів з дати надання такої заяви в довільній формі на електронну пошту Інтернет-магазину.

10. Термін дії договору

10.1. Цей Договір вступає в силу з моменту підтвердження Покупцем будь-яким способом (Чат, Повідомлення, в телефонному режимі, і ін.) Менеджеру (акцепту) Замовлення і діє до повного виконання зобов'язань сторонами, за винятком випадків його дострокового розірвання.

10.2. До закінчення терміну дії цей Договір може бути розірваний за взаємною згодою сторін до моменту початку фактичної відправки товару, шляхом повернення грошових коштів (100% передоплати замовлення) на картковий рахунок Покупця, зазначений у письмовій заяві.

10.3. Сторони мають право розірвати цей Договір в односторонньому порядку, у разі невиконання однією із сторін умов цього Договору та у випадках передбачених чинним законодавством України.

 

11. Реквізити сторін

Продавець Покупець
   

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner